FAQs Ταμειακά συστήματα
Μέσω της διασύνδεσης των ταμειακών συστημάτων με τα POS, τα τερματικά αποδοχής καρτών POS δεν θα λειτουργούν αυτόνομα για συναλλαγές με χρήση κάρτας. Αυτό σημαίνει ότι σε μία συναλλαγή με κάρτα δεν θα επιτρέπεται να εισάγεται το ποσό πληρωμής με πληκτρολόγηση στο POS. Το ποσό θα “μεταφέρεται” στην εφαρμογή του POS από το ταμειακό σύστημα μέσω της νέας διασύνδεσης. Στη συνέχεια, αυτόματα θα εκδίδεται η απόδειξη από το ταμειακό σύστημα. Ταυτόχρονα, σε πραγματικό χρόνο, θα μεταβιβάζονται τα στοιχεία των συναλλαγών που γίνονται με κάρτες στα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ.
Καθώς η υποχρεωτική διασύνδεση POS-ταμειακών συστημάτων ενδέχεται να ισχύει για κάποιες κατηγορίες και μορφές επιχειρήσεων, σας προτείνουμε να απευθυνθείτε στο λογιστή σας για περισσότερες πληροφορίες.
Όλα τα τερματικά POS της NEXI θα υποστηρίζουν τη διασύνδεση σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΑΑΔΕ.
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε κάποιο τερματικό Nexi POS, εξοπλίστε την επιχείρησή σας με τερματικό τελευταίας τεχνολογίας Nexi.
Επιλέξτε το τερματικό Nexi POS που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.
Αν είστε δικαιούχος του προγράμματος ΙΙΙ «Ψηφιακές Συναλλαγές» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» μπορείτε να το αξιοποιήσετε & να προχωρήσετε σε αγορά νέου τερματικού Nexi POS.
Κλείστε ραντεβού!
1.Είστε κάτοχος voucher & πελάτης Nexi;
Τώρα μπορείτε να το εξαργυρώσετε & να προχωρήσετε σε αγορά νέου τερματικού online, εύκολα & γρήγορα.
Εξαργυρώστε εδώ !
2. Είστε κάτοχος voucher και δεν είστε ήδη πελάτης της Nexi;
Κλείστε ραντεβού τώρα, σε ένα κατάστημα της Alpha Bank.
Κλείστε ραντεβού!
H διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών συστημάτων με τα POS πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 29/2/2023.
Για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση του POS σας με το ταμειακό σας σύστημα, θα πρέπει πρώτα να έχετε λάβει ενημέρωση από την ΑΑΔΕ μέσω email ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης του POS σας.
Αν έχετε τερματικό Nexi POS,
i. Η Nexi θα πραγματοποιήσει αυτόματα την εξ αποστάσεως αναβάθμισή του και θα ενημερώσει την ΑΑΔΕ (διευκρινίζουμε ότι η Nexi έχει την υποχρέωση να ενημερώνει την ΑΑΔΕ για τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη ημέρα).
ii. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώσει την επιχείρησή σας μέσω email ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αναβάθμισης του Nexi POS σας.
iii. Εσείς (η επιχείρησή σας) θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα - εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση και το αργότερο έως τις 29/2/2024 - με πιστοποιημένο τεχνικό του προμηθευτή ταμειακού σας συστήματος, προκειμένου να πραγματοποιήσει επίσκεψη για επιτόπου διασύνδεση του POS σας με το ταμειακό σύστημα και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Μετά τη διασύνδεση του POS σας με το ταμειακό σύστημά σας, όλες οι συναλλαγές με κάρτα θα «ξεκινούν» από την ταμειακή μηχανή. Αυτό σημαίνει ότι το ποσό της συναλλαγής θα «εισάγεται» στο POS αυτόματα από το ταμειακό σύστημα και πλέον δεν θα μπορείτε να το πληκτρολογήσετε στο POS. Το POS, με τη σειρά του, θα επικοινωνεί με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών για τη λήψη της απαραίτητης έγκρισης, θα ολοκληρώνει την συναλλαγή και θα επιστρέφει στο ταμειακό σύστημα το αποτέλεσμα της. Το ταμειακό σύστημα θα εκδίδει την απόδειξη.
Παρακαλούμε επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ https://www.aade.gr/diasyndesipos και ακολουθήστε την ερώτηση «Ποιες είναι οι επιλογές μου;» για να πληροφορηθείτε για τα αποδεκτά ταμειακά συστήματα.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή του ταμειακού σας συστήματος για να επιβεβαιώσετε τη δυνατότητα διασύνδεσης του τερματικού σας με το συγκεκριμένο ταμειακό σύστημα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διασυνδέσετε περισσότερα του ενός τερματικά Nexi POS με το ταμειακό σας σύστημα, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον προμηθευτή του ταμειακού σας συστήματος για να σας ενημερώσει αν το σύστημά σας έχει αυτή τη δυνατότητα.
Τα POS σας είναι διαθέσιμα για να τα ελέγξετε στην ψηφιακή πύλη myAADE, ακολουθώντας τη «διαδρομή» (path) myAADE/ Μητρώο & Επικοινωνία/ Στοιχεία Επιχείρησης.
Αν προτίθεστε να αλλάξετε POS και δεν θέλετε να αναβαθμίσετε τo/α POS που ήδη έχετε και αναβαθμίζεται/ονται αυτόματα από τον πάροχό σας (όπως περιγράφεται στην απάντηση της ερώτησης <6> παραπάνω), μπορείτε να δηλώσετε στην ψηφιακή πύλη myAADE («διαδρομή» (path) myAADE/ Μητρώο & Επικοινωνία/ Στοιχεία Επιχείρησης) το αργότερο έως τις 15/1/2024, ότι προτίθεστε να το/α αντικαταστήσετε με νέο/α, ήδη εναρμονισμένο/α με τις προδιαγραφές της ΑΑΔΕ. Αντίστοιχα, για το/α νέο/α σας εναρμονισμένο/α με τις προδιαγραφές της ΑΑΔΕ POS θα πρέπει το αργότερο έως τις 29/2/2024 να ολοκληρώσετε τη διασύνδεση του/ους με το ταμειακό σύστημα – με επιτόπου επίσκεψη πιστοποιημένου τεχνικού του προμηθευτή σας και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
To Nexi Soft POS υποστηρίζει τη διασύνδεση με ταμειακά συστήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κατεβάσετε την εφαρμογή “FinConnect ““ & να ακολουθήσετε τις οδηγίες εγκατάστασης here