EMERCHANTS PORTAL

To νέο portal παρακολούθησης
συναλλαγών από τη Nexi

Τι είναι το Nexi
eMerchants;

Το Nexi eMerchants είναι το νέο δωρεάν ηλεκτρονικό portal που παρέχει real time απεικόνιση των συναλλαγών σου. Αποτελεί μια καινοτόμα λύση που κάνει την καθημερινότητα σου πιο εύκολη, με στόχο την εξέλιξη & αναβάθμιση της επιχείρησής σου.

Μπορείς να βρεις ανά πάσα στιγμή, σε πραγματικό χρόνο συγκεντρωτικά, το σύνολο των συναλλαγών με κάρτα, είτε στα φυσικά, είτε στα ηλεκτρονικά σου καταστήματα.

Η εγγραφή στο νέο Portal καθώς και η χρήση του γίνεται εύκολα, γρήγορα και σου προσφέρονται εντελώς δωρεάν.

Μέσω του Nexi eMerchants, μπορείς να έχεις άμεση πρόσβαση σε:

  • Αναλυτικά στοιχεία που αφορούν στις συναλλαγές στα Nexi POS τερματικά σας.
  • Αναλυτικά στοιχεία των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  • Χρεωστικά σημειώματα (eStatements).
  • On line εγκρίσεις συναλλαγών.
  • Στατιστικές αναλύσεις και γραφήματα σε πραγματικό χρόνο.
Nexi eMerchant Portal

Τι προσφέρει το Nexi eMerchants;

Ειδοποιήσεις
Δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης αποστολής email notification για έκδοση statement.
Μια σύνδεση για πολλαπλά mids
Σύνδεση πολλαπλών mids (με ίδιο ΑΦΜ) κάτω από μια σύνδεση. 
Εξυπηρέτηση πελατών
Άμεση υποστήριξη σε οτιδήποτε χρειαστείς σχετικά με την πλατφόρμα.

Πώς εγγράφομαι
στην πλατφόρμα;

01 Βήμα

Εισέρχεσαι στο περιβάλλον του eMerchants Portal προς εγγραφή. Συμπληρώνεις τα στοιχεία στα πεδία που σου ζητούνται & κάνεις αποδοχή των όρων χρήσης.

 

02 Βήμα

Στη συνέχεια σου αποστέλλεται, από την ηλεκτρονική διεύθυνση noreply@nexigroup.com, ηλεκτρονικό μήνυμα με θέμα «eMerchants Portal - Ενεργοποίηση Λογαριασμού», στη διεύθυνση που έχεις δηλώσει. Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή στην υπηρεσία eMerchants Portal, παρακαλούμε να ελέγξεις για πιθανή αποστολή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.


03 Βήμα

Επιλέγεις «Ενεργοποίηση Nexi eMerchants Portal» και εισέρχεσαι στην εφαρμογή.

FAQs

Το eMerchants Portal αποτελεί τη νέα δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς και να διαχειρίζεσαι τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται από την επιχείρησή σου.

- Άμεση πρόσβαση στα παραστατικά (Statements) της επιχείρησης σου.
- Ενημέρωση μέσω email για την έκδοση του Statement της επιχείρησης σου.
- Παρακολούθηση των εγκρίσεων από συναλλαγές που πραγματοποιούνται από την επιχείρησή σου, σε πραγματικό χρόνο.
- Στατιστικά στοιχεία των εγκρίσεων και των συναλλαγών της επιχείρησής σου.
- Συγκεντρωτικές και αναλυτικές πληροφορίες για τα στοιχεία των συναλλαγών της επιχείρησής σου.
- Ομαδοποιημένη εμφάνιση των συναλλαγών και των Statements της επιχείρησης σου.
- Εξαγωγή των στοιχείων σε αρχεία csv & xls.

Επιλέγεις εγγραφή από την αρχική οθόνη.
Κάνεις αποδοχή των όρων χρήσης και στη συνέχεια συμπληρώνεις τα πεδία που απαιτούνται για την εγγραφή.
Στη συνέχεια, σου αποστέλλεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση noreply@nexigroup.com, ηλεκτρονική αλληλογραφία με θέμα «eMerchants Portal - Ενεργοποίηση Λογαριασμού», στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχεις δηλώσει, ώστε να ολοκληρωθεί η εγγραφή στην υπηρεσία eMerchants Portal. Παρακαλούμε να ελέγξεις για τυχόν αποστολή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Επιλέγεις «Ενεργοποίηση Nexi eMerchants Portal» και εισέρχεσαι στην εφαρμογή.
*Εάν επιθυμείς να έχεις ομαδοποιημένη εικόνα των συναλλαγών από όλα τα σημεία (φυσικά και ηλεκτρονικά) της επιχείρησής σου, παρακαλούμε επικοινώνησε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300, για την υποβολή του αντίστοιχου αιτήματος.

Μέσω της αρχικής σελίδας, επιλέγεις την ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό» και ακολουθείς τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή και βοήθεια με την υπηρεσία, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Μπορείς εύκολα να έχεις ομαδοποιημένη πρόσβαση στα στοιχεία συναλλαγών όλων των σημείων πώλησης της επιχείρησής σου, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Εάν ο σύνδεσμος που έλαβες δεν είναι πλέον ενεργός, παρακαλούμε επικοινώνησε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Τα e-Statements εκδίδονται σε μηνιαία βάση.

Ο χρήστης της επιχείρησής σου, ο οποίος έχει κάνει την αρχική εγγραφή στην υπηρεσία, έχει δικαίωμα εγγραφής και διαχείρισης επιπλέον χρηστών, μέσω της ενότητας «Δημιουργία Χρήστη».

Μέσω του eMerchants Portal μπορείς να αναζητήσεις τις συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί το διάστημα των τελευταίων 13 μηνών.
Σε περίπτωση ομαδοποιημένης πρόσβασης, μπορείς να κάνεις αναζήτηση τους τελευταίους 13 μήνες από την ημερομηνία εγγραφής και έπειτα.
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινώνησε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Nexi, στο 210 62 44 300.

 

Για οποιαδήποτε  επιπλέον απορία, μπορείς να απευθυνθείς τηλεφωνικά στην ομάδα τεχνικής υποστήριξης της Nexi, στο 210 62 44 300.

Επιλέξτε γλώσσα