ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ για XPay

Ψηφιακά πορτοφόλια

FAQs Ψηφιακά πορτοφόλια

Τα ψηφιακά πορτοφόλια (digital wallets) είναι ηλεκτρονικές εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να αποθηκεύουν με ασφάλεια τις κάρτες πληρωμών τους και να πραγματοποιούν online συναλλαγές με ταχύτητα και ευκολία.

Το Google Pay και το Apple Pay είναι δημοφιλή ψηφιακά πορτοφόλια (digital wallets) που επιτρέπουν γρήγορες και ασφαλείς πληρωμές. Το Google Pay είναι εφαρμογή συμβατή με συσκευές android, η οποία παρέχεται δωρεάν μέσω του Play Store. To Apple Pay είναι εφαρμογή συμβατή με iOS, η οποία παρέχεται δωρεάν μέσω App Store. Οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν τις κάρτες τους (πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες) και να πληρώνουν online εύκολα και γρήγορα.

Ο πελάτης σας (κάτοχος κάρτας) μπορεί να χρησιμοποιήσει Google Pay ή Apple Pay (εφόσον είναι εγγεγραμμένος) και να πληρώσει μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

• Επιλέγει το αντίστοιχο πορτοφόλι (Google Pay ή Apple Pay) στη σελίδα πληρωμής της NEXI.
• Επαληθεύει τη συναλλαγή μέσω Face ID, Touch ID ή PIN.

Η πληρωμή ολοκληρώνεται άμεσα χωρίς την ανάγκη εισαγωγής στοιχείων κάρτας

Ναι. Κατά τη διαδικασία πληρωμής, εάν η συσκευή και το πρόγραμμα περιήγησης του πελάτη σας (κατόχου κάρτας) υποστηρίζουν Apple Pay ή Google Pay, εκτός από την επιλογή πληρωμής με κάρτα, θα εμφανίζονται και τα αντίστοιχα κουμπιά Apple Pay ή Google Pay. Ο πελάτης σας μπορεί να επιλέξει το κατάλληλο κουμπί ανάλογα με την υποστηριζόμενη υπηρεσία στη συσκευή του (Apple Pay για συσκευές iOS και Google Pay για συσκευές android) και να επιβεβαιώσει την πληρωμή μέσω του ψηφιακού του πορτοφολιού, χωρίς να χρειάζεται να εισάγει χειροκίνητα τα στοιχεία της κάρτας του.

Ο πελάτης σας (κάτοχος κάρτας), επιλέγοντας το link για να πληρώσει, θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εκτός από την κάρτα του και τα ψηφιακά πορτοφόλια, απλοποιώντας ακόμα περισσότερο τη διαδικασία πληρωμής. Ο πελάτης σας (κάτοχος κάρτας) μπορεί να επιλέξει το κατάλληλο κουμπί ανάλογα με την υποστηριζόμενη υπηρεσία στη συσκευή του (Apple Pay για συσκευές iOS και Google Pay για συσκευές android) και να επιβεβαιώσει την πληρωμή μέσω του ψηφιακού του πορτοφολιού, χωρίς να χρειάζεται να εισάγει χειροκίνητα τα στοιχεία της κάρτας του.

Όχι, η νέα δυνατότητα πληρωμής είναι ήδη ενεργή στη σελίδα πληρωμής σας και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά σας.

Όχι, ο πελάτης σας μπορεί να συνεχίσει κανονικά την πληρωμή με την κάρτα του, εάν δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει κάποιο από τα ψηφιακά πορτοφόλια.

Ναι, η διαδικασία πληρωμής μέσω ψηφιακών πορτοφολιών είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς:

• Χρησιμοποιούνται προηγμένες τεχνολογίες κρυπτογράφησης, διασφαλίζοντας ότι τα στοιχεία της κάρτας δεν κοινοποιούνται στην επιχείρησή σας.
• Οι συναλλαγές επαληθεύονται μέσω Face ID, Touch ID ή PIN, παρέχοντας επιπλέον επίπεδο ασφάλειας.


Όχι, η χρήση των ψηφιακών πορτοφολιών δεν συνεπάγεται επιπλέον χρέωση για την επιχείρησή σας.

Η πληρωμή μέσω ψηφιακών πορτοφολιών υποστηρίζεται από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την τεχνική υλοποίηση Hosted Payment Page (REDIRECTION) καθώς και από τις επιχειρήσεις που αποστέλλουν Pay-by-Link στους πελάτες τους.

Ναι, μπορείτε να απενεργοποιήσετε την υπηρεσία ψηφιακών πορτοφολιών μέσω του Merchant Back Office.

1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Merchant Back Office.
2. Μεταβείτε στη διαδρομή: Admin > Settings > CONFIGURATIONS > EDIT.
3. Κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να απενεργοποιήσετε την υπηρεσία ψηφιακών πορτοφολιών.

Ναι, μπορείτε να απενεργοποιήσετε μόνο το ένα από τα δύο ψηφιακά πορτοφόλια, μέσω του Merchant Back Office.

1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Merchant Back Office.
2. Μεταβείτε στην διαδρομή: Admin > Settings > CONFIGURATIONS > EDIT.
3. Κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να απενεργοποιήσετε το ψηφιακό πορτοφόλι που επιθυμείτε.

Μπορείτε να βρείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μέσω του Merchant Back Office, ακολουθώντας τη διαδρομή: Admin > Settings > CONFIGURATIONS > EDIT.

Η χρήση των ψηφιακών πορτοφολιών προσφέρει:

• Ταχύτερες και πιο εύκολες συναλλαγές.
• Μειωμένα σφάλματα κατά την πληκτρολόγηση στοιχείων κάρτας.
• Αυξημένη ασφάλεια για τις συναλλαγές των πελατών σας.
• Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και αύξηση των πιθανοτήτων ολοκλήρωσης των πληρωμών.

Σε περίπτωση προβλήματος, ο πελάτης σας μπορεί να ελέγξει τα εξής:

• Αν η κάρτα του είναι συνδεδεμένη στο ψηφιακό πορτοφόλι του. Ίσως χρειαστεί να την αφαιρέσει και να την προσθέσει ξανά.
• Αν η συσκευή του (κινητό, tablet, smartwatch) υποστηρίζει το συγκεκριμένο ψηφιακό πορτοφόλι (Apple Pay για συσκευές iOS και Google Pay για συσκευές android).

Στην παρούσα φάση υποστηρίζεται μόνο στη διασύνδεση Hosted Payment Page (REDIRECTION) αλλά σύντομα θα υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

 

 

 

Επιλέξτε γλώσσα