ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ FAQs

Η νέα Σύμβαση είναι τροποποιημένη σε αρκετά σημεία σε σχέση με την υπάρχουσα και για το λόγο αυτό σας παροτρύνουμε, όπως προκύπτει και από το κείμενο της επιστολής, να τη μελετήσετε και αν προκύψουν συγκεκριμένες απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Όπως προκύπτει από την παράγραφο ΙΙ της επιστολής, το μόνο που αλλάζει είναι η πολιτική αναφορικά στη διαχείριση των αντιλογισμών και των αμφισβητήσεων.

Πρόκειται για τη δυνατότητα πλήρους ή μερικής επιστροφής ποσού στη κάρτα του πελάτη σας, εφόσον απαιτείται, και η οποία θα πρέπει να πραγματοποιείται μόνο εάν υπάρχει το αντίστοιχο διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.

Αμφισβήτηση: Αμφισβήτηση συναλλαγής προκύπτει όταν ο πελάτης σας επικοινωνήσει με την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας του και ζητήσει τον αντιλογισμό του ποσού (μέρος ή ολικό) μίας συναλλαγής, επειδή ο ίδιος δεν την αποδέχεται, ή όταν η συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους Κανονισμούς των Οργανισμών Πληρωμών. Η ενημέρωσή σας για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε (υποβολή δικαιολογητικών κ.τ.λ.), πραγματοποιείται μέσω email και επιστολής.

Αμφισβήτηση που δεν καταλήγει υπέρ της επιχείρησης: Θεωρείται μια υπόθεση αμφισβήτησης όταν τα δικαιολογητικά που έχετε προωθήσει, προς αντίκρουση αυτής, δεν έχουν γίνει αποδεκτά από τους Οργανισμούς Πληρωμών ή και τις Εκδότριες Τράπεζες, καθώς και όταν η συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους Κανονισμούς των Οργανισμών Πληρωμών.

Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, για τους λόγους που αναφέρονται στην επιστολή. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε όμως ότι η ηλεκτρονική πύλη eMerchants, είναι ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο το οποίο σας προσφέρει ένα πλήθος δυνατοτήτων που μπορούν να κάνουν την επιχειρηματική σας καθημερινότητα ασύγκριτα καλύτερη, αφού πέρα από τα Statements, στα οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, ακόμα και στα παλιότερα, μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε δεδομένα και στατιστικά ώστε να έχετε μια πλήρη εικόνα σε πραγματικό χρόνο.

Μη εγγραφή στο eMerchants, σημαίνει ότι από τον ερχόμενο Ιούλιο δεν θα έχετε πρόσβαση στα Statements της επιχείρησής σας, ενώ παράλληλα δεν αποκτάτε πρόσβαση σε ένα ψηφιακό κόσμο από όπου μπορείτε να έχετε άμεση εικόνα σε τρέχοντα δεδομένα της επιχείρησής σας, τα οποία μπορείτε μάλιστα να βλέπετε μέσω στατιστικών αναλύσεων και γραφημάτων, για καλύτερη κατανόηση. Επιπλέον, μέσω του eMerchants, η Nexi θα σας στέλνει χρήσιμες ενημερώσεις και προσφορές ειδικά για εσάς, οπότε το eMerchants αποτελεί στην ουσία ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια της μεταξύ μας επικοινωνίας.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις οδηγίες εγγραφής στο eMerchants στην ακόλουθη : σελίδα του website μας.

Επιλέξτε γλώσσα