POS & ταμειακή μαζί με μια αποδειξη

-20% έως 31/12
Αποδέξου on the go πληρωμές
& έκδοση real-time παραστατικών
με ένα μόνο μηχάνημα


20% έκπτωση στη Simply Cash εφαρμογή - 79.80€ προ ΦΠΑ ετήσια συνδρομή

Tι είναι το POS
& ταμειακή μαζί
με μια απόδειξη;

Είναι η all in one υπηρεσία που προσφέρει η Nexi σε συνεργασία με την εταιρεία Simply για την αναβάθμιση του τερματικού σε μία ολοκληρωμένη λύση αποδοχής πληρωμών & παράλληλη έκδοση νόμιμων παραστατικών που διαβιβάζονται real time στο MyData της ΑΑΔΕ.

Τι προσφέρει στην επιχείρησή σου;

Εκτυπώνει απεριόριστα φορολογικά παραστατικά

Real-time νόμιμα παραστατικά ΑΑΔΕ στο MyData της ΑΑΔΕ 

Δεν απαιτεί έκδοση ημερήσιου δελτίου Ζ

Οι αποδείξεις μπορούν να σταλούν είτε με Email ή SMS 

Πώς μπορώ να το αποκτήσω;

1. Είμαι νέος πελάτης 

Θέλεις να αποκτήσεις POS & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη; Συμπλήρωσε τη φόρμα, και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε καθοδηγήσει στη διαδικασία απόκτησης της υπηρεσίας all in one.

2. Είμαι ήδη πελάτης Nexi

Αν είσαι ήδη πελάτης Nexi, διαθέτεις Android τερματικό & θέλεις να μετατρέψεις το τερματικό σου σε POS & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη, ακολούθησε τις οδηγίες βήμα-βήμα στο παρακάτω link.

Ανακάλυψε όλα τα τερματικά POS & ταμειακή μαζί με μόνο μια απόδειξη

Nexi SmartPOS® PAX - Το έξυπνο POS με εκτυπωτή

271€ προ ΦΠΑ

Tι προσφέρει στην επιχείρησή σου;

  • Εκτύπωση απόδειξης, ή αποστολή με email
  • Εύκολη διασύνδεση με ταμειακές μηχανές
  • Δόσεις 
  • Refunds

 

Ιδανικό για Μικρές Επιχειρήσεις

Nexi SmartPOS® Mini PAX - POS στο τσεπάκι σου

179€  229€  προ ΦΠΑ

Tι προσφέρει στην επιχείρησή σου;

  • Πληρωμές με δόσεις
  • Επιστροφή χρημάτων
  • Προέγκριση συναλλαγών
  • Φιλοδωρήματα

 

Ιδανικό για Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις

Nexi SmartPOS® PAX - Το έξυπνο POS με εκτυπωτή

239€ προ ΦΠΑ 

Tι προσφέρει στην επιχείρησή σου;

  • Πληρωμές με δόσεις
  • Επιστροφή χρημάτων
  • Προέγκριση συναλλαγών
  • Φιλοδωρήματα

 

Ιδανικό για Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις

Θέλεις να αποκτήσεις
All in One solution;

Συμπλήρωσε όλα τα απαιτούμενα πεδία της φόρμας ενδιαφέροντος & θα επικοινωνήσουμε μαζί σου το συντομότερο δυνατό.

 

* Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και εφαρμόζεται η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι χρήσης της Google.

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

Ευχαριστούμε!

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα!

Απολογούμαστε. Κάτι δε δούλεψε σωστά.

Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα.

FAQs


1) Μετατρέψτε το POS σας σε ταμειακή μηχανή εκδίδοντας νόμιμες φορολογικές αποδείξεις
2) Άμεση διασύνδεση με την ΑΑΔΕ
3) Έκδοση φορολογικών αποδείξεων για πληρωμές με κάρτα αλλά και με μετρητά.
4) Για επιχειρήσεις κάθε μορφής.

Η NEXI συνεργάστηκε με την εταιρεία Simply για να προσφέρει την υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη στους πελάτες της. H εφαρμογή Simply Cash σας δίνει τη δυνατότητα να αναβάθμισης του POS τερματικού σας και σε ταμειακή μηχανή. Πρόκειται για την πιο εύχρηστη και γρήγορη λύση της αγοράς, εξασφαλίζοντάς σας ευελιξία και ασφάλεια κατά την αποδοχή πληρωμών, ενώ παράλληλα σας εξασφαλίζει άμεση διασύνδεση με την ΑΑΔΕ. Επιπλέον, η λύση που σας προσφέρουμε μέσω της Simply, είναι η μοναδική στην ελληνική αγορά που προσφέρει απεριόριστο αριθμό αποδείξεων σε μηνιαία βάση σε τόσο προνομιακή τιμή.

Η εφαρμογή που μπορείτε να κατεβάσετε για να έχετε την υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη στο POS σας είναι μόνο της εταιρείας Simply καθώς υπάρχει αποκλειστική συνεργασία.

Μπορείτε να το αποκτήσετε με δύο εναλλακτικούς τρόπους:
Από οποιοδήποτε κατάστημα Alpha Bank, κλείνοντας ραντεβού εδώ
 Βρείτε το δίκτυο καταστημάτων Alpha Bank εδώ
 Συμπληρώνοντας τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ

Τώρα μπορείς να αποκτήσεις την υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη με έκπτωση 20% μέχρι 31/12/2024. Η τιμή με την έκπτωση ανέρχεται στα 6,65€ από 8,25/μήνα χωρίς ΦΠΑ, με προκαταβολή του ποσού για τους 12 πρώτους μήνες.

Τα μοντέλα POS που υποστηρίζουν την υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη είναι το A910, το Α50 και το νέο Α920Pro. Μπορείτε να προμηθευτείτε το νέο POS A920Pro σε ένα κατάστημα ALPHA BANK.

Η εγκατάσταση της εφαρμογής Simply Cash γίνεται ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω:

Βήμα 1: Από την αρχική οθόνη της συσκευής επιλέγουμε το 2ο εικόνιδιο με τίτλο Εφαρμογές.

Βήμα 2: Στο μενού Εφαρμογές, επιλέγουμε την εφαρμογή Simply Cash και πατάμε το εικονίδιο με το σύννεφο που υπάρχει στην δεξιά πλευρά προκειμένου να εγκαταστήσουμε την εφαρμογή στην συσκευή.

Βήμα 3: Η εφαρμογή Simply Cash βρίσκεται πλέον εγκατεστημένη στην αρχική οθόνη της συσκευής σας με τον τίτλο Simply.

Με την ενεργοποίηση της pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη λύσης, εκδίδεται πλέον μία απόδειξη από το POS τερματικό σας. Η απόδειξη αυτή συνδυάζει για τον πελάτη σας και το φορολογικό παραστατικό, καθώς και την απόδειξη για την πληρωμή που πραγματοποίησε στο POS σας, σε μία απόδειξη.

Μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη και να την χρησιμοποιήσετε σε ένα τερματικό A910, σε ένα Α50 ή στο καινούργιο A920Pro.

Η υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη εγκαθίσταται μόνο στα τερματικά A910, Α50 και A920Pro και όχι σε άλλα POS.

Αν χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Simply Cash για τουλάχιστον 1 φορά στο μήνα, δεν θα υπάρξει καμία επιβίωση της υπηρεσίας pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη. Στην περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία για πάνω από 1 μήνα, πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Simply για να σας επαναφέρουν την υπηρεσία.

Η διαδικασία είναι απλή. Αφού συμπληρώσετε την φόρμα που θα βρείτε εδώ
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία.

Η υπηρεσία pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη μπορεί να εγκατασταθεί μόνο σε POS Nexi για πελάτες Nexi.

Φυσικά μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Simply Cash σε οποιαδήποτε Android συσκευή μέσω google play εσείς επιθυμείτε πχ συσκευή κινητού, να κάνετε την εγγραφή σας συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που απαιτούνται και στο τέλος εξοφλώντας τη συνδρομή σας να έχετε δημιουργήσει το δικό σας προφίλ. Έπειτα μπορείτε κατεβάζοντας την εφαρμογή στο POS σας να κάνετε απλώς είσοδο, με τα στοιχεία εισόδου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

Το Α50 δεν εκτυπώνει αποδείξεις, μπορείτε όμως να στέλνετε τις αποδείξεις με email στον πελάτη σας.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη υπηρεσία μπορείτε να βρείτε χρήσιμες συμβουλές εδώ
είτε να καλέσετε κάποιον εκπρόσωπο της simply pos στο +30 211 780 2000 σε ωράριο Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 – 17:00

Δεδομένου οτι η eΤαμειακή λειτουργεί με Mydata μέσω παρόχου δεν υπάρχει ανάγκη τήρησης βιβλίου ταμειακής μηχανής. Στο aade.gr δηλώνετε μόνο την Simply POs ως πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης και αποδέχεστε την σύμβαση του παρόχου στο gov.gr. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θέλετε για αυτό, καλό θα ήταν να απευθυνθείτε στον λογιστή σας.

- Δεν θα χρειαστεί ποτέ Ξεβίδωμα, Reset & Προγραμματισμό - Δεν θα χρειαστεί ποτέ «Να έρθει ο τεχνικός από εκεί» - Μπορεί να εκδώσει πιστωτικό στοιχείο λιανικής - Δεν χρειάζεται Ημερήσιο δελτίο Ζ - Εκδίδει όλα τα παραστατικά και ενημερώνει το MyData χωρίς επιπλέον λογισμικά και χρεώσεις - Έχετε πρόσβαση στα στοιχεία σας από παντού, από το Smartphone ή τον Υπολογιστή - Δεν θα χρειαστεί να την αναβαθμίσετε γιατί το κάνει μόνη της - Ο λογιστής σας είναι πάντα ενημερωμένος μέσω του MyData - Απολαμβάνετε τα φορολογικά προνόμια της Τιμολόγησης μέσω Παρόχου

Τα παραστατικά που εκδίδονται από την εφαρμογή μπορούν είτε να σταλούν με Email ή SMS στους παραλήπτες τους ή στον λογιστή ή να εκτυπωθούν σε εκτυπωτή με τον παραδοσιακό τρόπο.

Μόλις κατεβάσετε την εφαρμογή στο POS σας και κάνετε εγγραφή, γίνεται αυτόματα και η σύνδεση με το φορολογικό μηχανισμό (ΑΑΔΕ-myDATA).

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας και την εξόφληση της συνδρομής σας, θα σας καλέσει ένας υπεύθυνος από την εταιρεία Simply που είναι ο άμεσα κατάλληλος άνθρωπος έτσι ώστε να σας βοηθήσει με ότι χρειάζεστε. Σε αυτό το σημείο θα σας γίνει επίδειξη για το πώς μπορείτε να εκδώσετε αποδείξεις μέσα από την εφαρμογή αλλά και θα μπορείτε να μοιραστείτε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με την εφαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, αν κάτι σας δυσκολέψει μελλοντικά, η ομάδα της Simply θα είναι πάντα δίπλα σας για να λύσει οποιαδήποτε απορία για την εφαρμογή και τη διαδικασία έκδοσης αποδείξεων. Μπορείτε να καλείτε στο +30 211 780 2000 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 – 17:00.

To pos & ταμειακή μαζί με μια απόδειξη υποστηρίζει διασύνδεση με ταμειακές και ERP AADE 1155.

Επιλέξτε γλώσσα