Σημαντική ανακοίνωση - Φορολογικά παραστατικά
Σας ανακοινώνουμε ότι από 01.11.2024 τα τιμολόγια που εκδίδονται από την Nexi Πληρωμών Ελλάς ΑΕ αναφορικά με την επαγγελματική δραστηριότητα των πελατών της, θα παρέχονται από τον συνεργάτη μας IMPACT.
Τα τιμολόγια θα εκδίδονται σε μηνιαία συχνότητα & συγκεκριμένα την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα και θα αφορούν την συνολική χρέωση του μήνα για κάθε πελάτη (ανά ΑΦΜ).
Οι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση και να λαμβάνουν τα τιμολόγια, αποκτώντας πρόσβαση στην υπηρεσία Softone EInvoicing της για να δηλώσουν το email που θέλουν να λαμβάνουν τα τιμολόγια, δείτε τα βήματα.
ΒΗΜΑ 1
Είσοδος στο myDATA (aade.gov.gr), επιλογή «Δήλωση Παρόχου Ηλ. Τιμολόγησης» & καταχώρηση των προσωπικών κωδικών για σύνδεση στη σελίδα «Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και ψηφιακής διακυβέρνησης (gsis)»
ΒΗΜΑ 2
Επιλογή «Νέα δήλωση αποδοχής λήψης στοιχείων» & «Αποδοχή» των όρων
ΒΗΜΑ 3
Συμπλήρωση του πεδίου «Διεύθυνση Ηλ. Ταχυδρομείου» & υποβολή της δήλωσης
ΒΗΜΑ 4
Αν η δήλωση έχει καταχωρηθεί επιτυχημένα το μήνυμα
«Η δήλωση υποβλήθηκε επιτυχώς με αριθμό δήλωσης χχχχ» θα εμφανιστεί στην οθόνη
Το statement θα συνεχίσει να εκδίδεται στην καθιερωμένη περιοδικότητα, αλλά θα αφορά καθαρά για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν θα έχει θέση τιμολογίου.
Για οποιοδήποτε ζήτημα μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης της SOFTONE στο:
210 8833624
directsales@impact